.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تور سفرهای روحانی در گیلان

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان از راه اندازی تور سفرهای روحانی کشور برای نخستین بار در این استان خبر داد.

محمدحسین مهدی پور در گفتگو با مهر اظهار داشت: در راستای اصلاح الگوی مصرف و به منظور شناساندن مکانهای مذهبی استان گیلان برای نخستین با در کشور تور سفرهای روحانی به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح علاقمندان و گردشگران امکان می یابند با نام نویسی در تورهای سیاحتی زیارتی درون استانی ویژه ایام ماه مبارک رمضان با عنوان "از ظهر تا ظهر" از هنگام اذان ظهر از بقاع متبرکه و مکانهای مذهبی استان دیدن و افطار و سحری را در مکانهای مقدس سپری کنند.

این مسئول عنوان کرد: امامزادگان ابراهیم و اسحاق (ع) در شفت، خواهر امام در رشت، امامزاده هاشم (ع) در محور رشت - قزوین و بی بی حوریه در بندرانزلی، آقا سیدجلال الدین اشرف در آستانه اشرفیه و ... از جمله مکانهایی است که در این تور برای زیارت و بازدید گردشگران پیش بینی شده است.

وی گفت: همچنین شرکت در مراسم خاص ماه مبارک و مراسم تجلیل از میراث داران فرهنگ قرآنی در موزه میراث روستایی از دیگر برنامه های این تورها خواهد بود.

مهدی پوراین امر را موجب آشنایی هر بیشتر مردم با جاذبه ها و توانمندی های طبیعی، تاریخی، مذهبی و معنوی دانست و آن را موجب نشاط جمعی و ارتقای سطح ارتباطات اجتماعی بیان کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در ادامه از گردشگران و همه علاقمندان خواست برای سفرهای روحانی درون استانی به آژانسهای مسافرتی مجاز در سطح استان مراجعه کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.048 seconds.